19 Ağustos 2009 Çarşamba

Çocukluğumuzun Dizileri, Filmleri ve Programları

En son Aykut Oray'ın vefatıyla gündeme geldi arkadaşlar arasında eski izlediklerimiz. Yine iç çektik, yine özledik; karakterleri nasıl da sindirmişiz, nasıl da hep beraber izlermişiz hayretler ettik.
Susam Sokağı vardı.
Oradan hatırladıklarım Kurabiye Canavarı ve Edi&Büdü ikilisi. Annem yemeğimi yedirirken çabuk bitir yoksa kurabiye canavarı hepsini yiyecek derdi :) Ediyle Büdü de heralde en iyi arkadaşlardı.
Jetgillere bayılırdım. Çantadan arabaya dönüşüyordu, arabalar havada geziyodu falan baya hoştu.. He-Man - She-Ra da vazgeçilmezlerimdendi.
6 yaşlarındaydım. En az 200 tane Looney Tunes'lı tasom vardı. Annemle dizer dizer oynardık.
Bi de Ümit Usta varmış. O da yemek yemem için bana kızarmış :D
Sonra biraz büyüdüm.. İlkokul yılları. Power Rangers yaşıtlarım arasında büyük sükse yapmıştı. 2 kız 2 erkek gruplar oluşturur, ellerimizin arasına da taş koyar oynardık. Ben de sarı rangerdım. Baba Evi, Süper Baba, Sıcak Saatler, Bizimkiler favori dizilerimizdi. He bir de sanırım Star Tv'deki Aydan Şener - Kerem Alışık'lı film serileri de tutuluyordu. Barış Manço'yla 7'den 77'ye ile dünyayı gezerdik. Sonra bir Rosalinda furyası başladı. O kadar ki tahtaya çıkartıp şarkısını söyletiyolardı bana :D
Sonra yeni jenerasyon için Pokemon çıktı. Onu da izlemedik değil hani :D
Ama artık öyle bir zamana geldik ki diziler başladı derken bitiyor, çocuklara göre programlar bulmak zor.. Ne varsa 90lardaymış !

0 yorum:

Yorum Gönder